stranski učinki zdravil

Za boljše življenje z Epilepsijo

OdgovorNapisal/-a Gost » 20 feb 2007, 01:20

no, mogoče bo neumesno vprašanje, vendar, če kdo kaj ve o tem bi bil res hvaležen za odgovor.

torej, zanima me, če mislite, da imajo lahko tableta tudi kakšn vpliv na erakcijo.

torej, če je kdo imel kakšne podbne težave, prav zaradi tablet naj mi pove.
Gost
 

OdgovorNapisal/-a Axa » 20 feb 2007, 04:44

Ker sem ženska, seveda nimam izkušenj iz prve roke, vendar pa o tem večkrat pišejo moški po tujih forumih - torej je možno.
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

OdgovorNapisal/-a Gost » 20 feb 2007, 17:28

mi lahko poveš za kakšen forum, čeprav ni slovenski. lahko tudi na ZS.

hvala in lp
Gost
 

OdgovorNapisal/-a Axa » 22 feb 2007, 00:49

Tole je forum britanskega združenja proti epilepsiji:

http://www.epilepsyforum.org.uk/index.p ... 4f45c29142

Malo pojdi na funkcijo "iskanje", pa boš že kaj našel ...

Sploh pa je to takšne sorte neželeni učinek, ki ga ne gre kar prenašati. Morda bi bilo dobro, če bi stopil do nevrota in da razmislita o menjavi zdravila/kombinacije ali o prilagoditvi odmerka. To je sicer vedno zoprno, ampak to ni enako nepomembno kot npr. občasen glavobol ali kaj takega, ne?
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

OdgovorNapisal/-a Gost » 03 mar 2007, 03:42

hvala za link. kar se pa tiče menjave se pa bom pozanimal katera tableta naj bi to sploh povzročala, ker zdaj počasi ukinjam tableta na lastno željo. z enimi bom kmalu zaključil, potem bom pa nekaj časa počakal in nadaljeval še z drugimi. in seveda upam da brez posledic.
Gost
 

OdgovorNapisal/-a lameh » 08 mar 2007, 20:41

Še ena zanimiva stran.
Moškim v tolažbo, ženskam v vednost.

http://med.over.net/za_bolnike/mosko_ze ... simuma.htm

Ko sem že pri ženskah, ne vem kako bi mi (moški) preživeli brez žensk.
Letošnji 8.marec se izteka, praznik žensk pa naj bo čez celo leto . Moškim polagam na srce "bodite vsak dan pozorni do svojih žensk" (vsaj 5 min zjutraj) in bodo vam hvaležne čez cel dan.
lameh
 
Prispevkov: 105
Pridružen: 04 nov 2005, 00:48
Kraj: Celje

OdgovorNapisal/-a jagodka » 09 mar 2007, 21:39

mene zanima ali kdo pozna zdravila Topamax in ali ima kake izkušnje z njimi. Jaz sedaj prehajam iz Lamictala 2 * 200 na Topamax 2*50.
jagodka
 
Prispevkov: 11
Pridružen: 16 sep 2006, 11:22

Re: stranski učinki zdravil

OdgovorNapisal/-a Štajerka » 12 dec 2011, 23:40

Jaz jemljem TEGRETOL,TOPAMAX in aCETOZOLAMID oz. ADMOX. Zjutraj in zvečer. Vsa ta zdravila me tako nasitijo, da nebi rabila jesti ničesar drugega.
Moram se silno truditi,da vsaj ostajam na svoji teži, ki je že leta enaka-velika sem 165,tehtam pa 45 kg.
Štajerka
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 11 dec 2011, 21:06

Re: stranski učinki zdravil

OdgovorNapisal/-a larisa » 12 apr 2012, 14:11

ZDRAVO

Jemljem lamictal 250 2x dnevno in lyrico 75 2x dnevno. Veliko se potim, tudi kadar mi je zelo mraz! So mozno to stranski ucinki tablet? Zacelo se je s potenjem, ko sem zacela jemati kontracepcijo, prav mozki pot, ogabno! Se vedno se mi to dogaja, stalno, morem se 3x dnevno mazati pod pazduho!
larisa
 
Prispevkov: 11
Pridružen: 01 sep 2009, 16:34
Kraj: PRIMORSKA

Re: stranski učinki zdravil

OdgovorNapisal/-a epinik » 13 apr 2012, 11:07

Imam vprašanje in bi želela čim več odgovorov. moj sin je po jemanju Lamictala sicer imel boljše eeg posnetke samo glede vedenja se pa mu je stanje močno poslabsalo. Zanima me če ima se kdo takšne težave in kako jih obvladovati. HVALA
epinik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 04 apr 2012, 11:04

Re: stranski učinki zdravil

OdgovorNapisal/-a EPI-STIL » 13 apr 2012, 19:20

Larisa,
pri izbiri kontracepcije je nujno sodelovanje med ginekologom in epileptologom, namreč potrebno je uskladiti kontracepcijska in protiepileptična zdravila, kar ni tako enostavno. Torej čimprej do omenjena specialista.

epinik,
iz napisanega ni razvidno o kakšnem vedenju govorite, zato vam ne morem ničesar svetovati.
Lahko mi pa napišete kaj več ( oblika napadov, starost, način vedenja pred in po jemanju Lamictala,...) bodi si v ZS ali pa kar po mailu: klub.epistil@gmail.com .
EPI-STIL
 
Prispevkov: 46
Pridružen: 11 mar 2009, 12:18
Kraj: SLOVENIJA

Re: stranski učinki zdravil

OdgovorNapisal/-a Axa » 09 jul 2012, 04:00

@Larisa: Lamictal meni sicer ne povzroča znojenja, sem pa prebrala, da je to možno, sploh ponoči ...
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

Prejšnja

Vrni se na Diskusija o Epilepsiji

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron