Stran 1 od 1

težave v spolnosti in dolgotrajno jemanje zdravil

OdgovorObjavljeno: 16 mar 2021, 11:47
Napisal/-a dsmajdek
Sem v55 letu starosti leta 2006 so mi odkrili tumor v glavi,ki od takrat miruje. Ves ta čas jemljem zdravila. najprej Kepro potem Tagretol nato Karbox sedaj sem pa na kombinaciji Vimpata,Kanabidiola in Briviacit-a. Napadi so sedaj več ali manj pod nadzorom,sem pa nekje zasledil,da dolgotrajno uživanje zdravil proti epilepsiji vpliva na erekcijo. Ima še kdo podobne izkušnje.

Re: težave v spolnosti in dolgotrajno jemanje zdravil

OdgovorObjavljeno: 23 jan 2022, 06:57
Napisal/-a damjanster
Iz osebnih izkušenj lahko rečem le to, da zdravila nikoli niso imela prav veliko vpliva na spolnost.
Sam imam težave s tem, a je razlog preprost - moderni slog življenja, poln sladkorja in predelane hrane s premalo miganja. Menim, da do težav ne bi smelo prit, če se izognemo modernim razvadam.