težave v spolnosti in dolgotrajno jemanje zdravil

za ljudi z Epilepsijo za medsebojno pomoč in svetovanje.

težave v spolnosti in dolgotrajno jemanje zdravil

OdgovorNapisal/-a dsmajdek » 16 mar 2021, 11:47

Sem v55 letu starosti leta 2006 so mi odkrili tumor v glavi,ki od takrat miruje. Ves ta čas jemljem zdravila. najprej Kepro potem Tagretol nato Karbox sedaj sem pa na kombinaciji Vimpata,Kanabidiola in Briviacit-a. Napadi so sedaj več ali manj pod nadzorom,sem pa nekje zasledil,da dolgotrajno uživanje zdravil proti epilepsiji vpliva na erekcijo. Ima še kdo podobne izkušnje.
dsmajdek
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 15 mar 2021, 11:21

Re: težave v spolnosti in dolgotrajno jemanje zdravil

OdgovorNapisal/-a damjanster » 23 jan 2022, 06:57

Iz osebnih izkušenj lahko rečem le to, da zdravila nikoli niso imela prav veliko vpliva na spolnost.
Sam imam težave s tem, a je razlog preprost - moderni slog življenja, poln sladkorja in predelane hrane s premalo miganja. Menim, da do težav ne bi smelo prit, če se izognemo modernim razvadam.
damjanster
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 14 nov 2005, 11:03
Kraj: Borovničke


Vrni se na Za ljudi z Epilepsijo

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov