Stran 1 od 1

DEPAKINE CHRONO 500mg

OdgovorObjavljeno: 02 sep 2007, 18:43
Napisal/-a mirjana
Lep pozdrav vsem.Sem mamica 13 letne hčerke.Dobila je par napadov a še zdaleč ne kot epileptične (nekoč sem enega videla).Trese se včasih pade potleh.Se je dogajalo tudi da je obstala na nogah.Ne izgubi zavesti,ji ne gre pena na usta........EEG je zaznau spremembe.Mora še na MR.Dobila je terapijo DEPAKINE CHRONO 500mg.1xNADAN 2 TABLETE.
Karkoli preberem o teh tabletah je da je stebilizator razpoloženja.
Dobila je tudi svečke v primeru napada dalšega......krčev itd.
Zanima me ali kdo pozna te tablete?
Če ja kaki so bili stranski učinki?
Mi imamo prvič tak primer ne poznam nikogar ki bi imeu epilepsijo.Toliko vprašan se pojavla......


Moram pa seveda napisati tudi to,da so ji leta 2001 delali (zaradi nenehnih glavobolov) CT in je biu bp.Potem pa še EEG (izvida nikoli nisem dobila do sedaj čeprav so bile že takrat zaznane spremembe v delovanju možganov nam je rekla zdravnica.)

Kako hitro lahko rečejo da je otrok epileptik?
Toliko za sedaj.Hvala za odgovore lep pozdrav

OdgovorObjavljeno: 03 sep 2007, 06:56
Napisal/-a katja1986
živjo

Tudi jaz imam depakine crono. Meni je pogosto slabo čez cel dan, kile so šle mal gor, ter na začetku sem bila malo bolj utrujena.

Tudi jaz sem imela prvi napad pri 14 letih potem pa 7 let nič, sedaj sem imela 2 ( pred pol leta), potem sem začela malo bolj kontrolirat svoje razpoloženje in zaenkrat je vse vredu :)

Mirjana tudi jaz sem se tresla brez izgube zavesti, vendar je to vodilo do epileptičnega, še zmeraj, tako da kadar se tresem, potem bo verjetno kmalu epileptični, vsaj pred pol leta je bilo tako.

OdgovorObjavljeno: 03 sep 2007, 12:56
Napisal/-a mirjana
Katja najlepša hvala.Zanima me kako je bilo z koncentracijo v šoli in z uspehom?Pa potlej z nadalnim šolanjem?

OdgovorObjavljeno: 03 sep 2007, 13:09
Napisal/-a katja1986
Jaz sem sicer prej imela še lamictal + depakine crono v srednji šoli pa samo depakine.

Težav z učenjem nisem imela nikoli, tudi sedaj na faxu sem brez problema izdelala letnik. Pri meni tablete na učenje niso vplivale.

OdgovorObjavljeno: 03 sep 2007, 14:05
Napisal/-a mirjana
Katja hvala za odgovor.Hčerko še zanima ali so ti izpadali lasje (kot stranski učinek tablet) če ja koliko??

OdgovorObjavljeno: 03 sep 2007, 14:55
Napisal/-a katja1986
malo mi izpadajo, ampak ni kaj hujšega.

Ko sem imela še apilepsin so mi pa izpadale v šopih, tako, da sem šla takoj zamenjat tablete.

P.S. z veseljem pomagam, če le lahko :)

OdgovorObjavljeno: 12 sep 2007, 11:33
Napisal/-a mirjana
Zopet jaz pišem. Sedaj ima že 4 dni polno dozo tablet in sicer 1000mg.2 tablete zvečer.A odkar je na polni dozi ji je zelo slabo,čez celi dan,občasno tudi bruha.Je pa zelo bleda utrujena in samo spala bi.
Ali je to običajno na začetku ali bi bilo bolje oditi k zdravnici nazaj.Se mi zelo smili ko jo vidim da nič nemore.

OdgovorObjavljeno: 12 sep 2007, 12:51
Napisal/-a katja1986
Jaz mislim da je ob tako hudih stranskih učinkih najbolje oditi nazaj do nevrologa ter povedati.

Meni je tud slabo samo ne zmeraj kdaj pa kdaj.

OdgovorObjavljeno: 30 sep 2007, 19:05
Napisal/-a zvonka
Lep pozdrav!

Rada bi te samo pomirila glede depacina crono 500.
Moja hči jih jemlje že dve leti . Na začetku so bile res težave, bila je zaspana, utrujena, težko se je zbrala pri pouku in podobno. Potem pa je nekako to izzvenelo in so se stvari normalizirale. Res se je zredila, vendar je sedaj že skujšala in se je življenje normaliziralo.
sedaj je stara 16 let. Kar se epi tiče je sedaj OK, vendar pa je puberteta na višku. Poskušaj gledati na stvari pozitivno pa bo vse ostalo kar nekako šlo. Veliko je odvisno od nas samih, tudi razpoloženje ki ga ustvarjamo okoli sebe in svojih otrok.

OdgovorObjavljeno: 01 okt 2007, 19:40
Napisal/-a Mimi
POZDRAVLJENI!

Tudi naša hči ima od junija dalje Depakine Crono in sicer2x 1000mg.Stranske učinke ima še sedaj.Po cel dan ji je slabo,lasje ji izpadajo v šopih(če prej ne bi imela tako gostih las,bi bila sedaj brez),zredila pa se je za 7kg.Povedali smo nevrologu,pa vendar vztraja na teh zdravilih.Čakamo da bo minilo,tako pravijo.
Ali kdo res ve, koliko časa to traja.Vem,da je pri vsakem drugače.

POZDRAV!

OdgovorObjavljeno: 01 okt 2007, 21:16
Napisal/-a katja1986
ko sem jaz začela z depakine nisem imela nobenih strankih učinkov. Res je da em jih imela v kombinaciji z Lamictal, vendar tudi kasneje, ko sem Lamictal ukinila nisem imela problemov.

Potem sem za dve leti prekinila terapijo, ko se mi je ponovno pojavil napad sem začela jemato Depakine to je sedaj 6 mesecev, sicer je malo bolje, vendar mi je še zelo velikokrat slabo, sploh malo pred menstruacijo, takrat je obud, drugače pa mi sploh ni slabo.

Zredila se nisem nevem koliko, ker sem malo na dieti :oops: Sem se že prej zredila za 10kg, tako, da dodatnih kil res ne rabim :D

lasje mi pa mal bolj izpadajo samo takrat ko se "menjavajo" :D

Re: DEPAKINE CHRONO 500mg

OdgovorObjavljeno: 14 jul 2012, 18:58
Napisal/-a sonja
zdravo zanima me če je kera že zanosila z tabletami depakine chrono ali pa vimpat?

Re: DEPAKINE CHRONO 500mg

OdgovorObjavljeno: 15 jul 2012, 21:43
Napisal/-a ljubljancan
Depakine bi jaz definitivno probal zamenjati pred zanositvijo. Najslabši antiepileptik za zanositi.

Če to ne bi bilo mogoče/bi bilo preveč nevarno za žensko, pa (sploh ob večjih dozah, npr. nad 1000 mg dnevno) ne bi zanosil.