Stran 1 od 1

Težave po operaciji

OdgovorObjavljeno: 21 mar 2017, 15:52
Napisal/-a NovaX
Pozdravljeni,

v mesecu novembru sem bil na operaciji v Erlangnu. Nakaj časa po operaciji sem bil vredu, imel sem le dvojni vid zaradi veliko doze tablet (Tegretol). Od operacije pa do danes sem imel 3x napad ponoči. Težave z dvojnim vidom pa so se še poslabšale.
Zanima me, ali se je kdo po operaciji spopadel s podobnimi težavami? Ste imeli še kakšne napade? Vsi s katerimi sem do sedaj govoril, po operaciji niso imeli več napadov.


Upam, da mi boste znali svetovati, ker sem počasi začel izgubljati upanje.

Lp, F

Re: Težave po operaciji

OdgovorObjavljeno: 06 dec 2017, 10:36
Napisal/-a ebi
Pozdravljen NovaX,

podobno težavo (dvojni vid) sem imel tudi sam. Prav tako sem užival Tegretol Cr, zamenjan za Carbox. Po opuščanju Carboxa je tudi dvojni vid izzvenel. Napadov po operaciji nisem imel. Žal več kakor to ne morem napisati. Specialist bo vedel več svetovati.

Ebi