stranski učinki zdravil

Za boljše življenje z Epilepsijo

stranski učinki zdravil

OdgovorNapisal/-a ssss » 05 dec 2006, 22:12

Zanima me, kakšne izkušnje imate z zdravili za E oz. če povzročajo stranske učinke? Skoraj 4 leta že jemljem lamictal (2 x 100 mg). Opazila sem močno stanjšanje in izpadanje las. Poleg tega sem se precej zredila, kljub nespremenjenim prehrambenim navadam.
Tudi na tujih forumih omenjajo podobne stranske učinke. Nevrolog mi je zdaj predpisal povečanje odmerka na 2x200 mg. Se bodo stranski učinki še poslabšali?
ssss
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 05 dec 2006, 22:03

OdgovorNapisal/-a branko » 12 dec 2006, 21:18

pozdravljeni! tudi najin sin jemlje lamictal in sicer vzporedno skupaj še z dvema drugima zdraviloma. Zaenkrat posebnih stranskih učinkov ne opažava.
branko
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 12 dec 2006, 00:07

lamictal

OdgovorNapisal/-a Jery » 13 dec 2006, 09:43

Naši punčki smo ga uvajali in je praktično od prvega tedna začela jokati za bolečinami v trebuščku. V teh dveh mesecih, odkar ga je jemala, je močno shujšala, imela zelo pogoste driske, jokala nad bolečinami v trebuščku. Se mi je zelo smilila, saj je že sicer zelo drobna. Pojavljati so se ji zaceli takšni veliki modri madeži (kot bi se udarila) in niso izginili.


Po ukinitvi so težave izvenele.
Jery
 
Prispevkov: 49
Pridružen: 11 nov 2005, 15:27
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a dalila » 18 dec 2006, 10:04

JAZ JEMLJEM 1600 mg TEGRETOLA CR IN 1500 mg KEPPRE. STRANSKI UČINKI SO BILI PREDVSEM PRI TEGRETOLU CR- ZELO SLABO POČUTJE IN PA KOT NEKAKŠNI LIŠAJI NA KOŽI, KI ZELO SRBIJO IN NE IZGINEJO, ZMEDENOST, SLABŠA KONCENTRACIJA, PO KEPPRI JR POČUTJE VELIKO BOLJŠE, MOGOČE PA UGOTAVLJAM, DA NISEM VELIKO LAČNA, DOSTIKRAT JEM "NA SILO", TAKO, DA SE MI KILAŽA NE SPREMINJA(RES JE , DA TUDI VELIKO TEČEM.LP, DALILA
dalila
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 07 jun 2006, 08:37

OdgovorNapisal/-a Axa » 18 dec 2006, 23:25

Tudi pri Neurontinu so se mi prvo leto pojavljale orjaške modrice, vendar to sčasoma izzveni. Ja, pa do hrane mi tudi ni več, zelo redko imam pravo voljo, da bi kaj pojedla - pretežno se na silo "krmim", ravno toliko, da vzdržujem nujno kilažo.
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

OdgovorNapisal/-a apimondia » 20 dec 2006, 18:06

Spoštovani!

Tudi jaz imam težave z apetitom ob antiepileptični terapiji s Topamaxom.
Pravzaprav sploh ne občutim potrebe po hranjenju, telesna teža 46 kg in višina 170 cm.


Lep pozdrav in veliko dobrega VSEM!

Apimondia
apimondia
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 19 nov 2005, 19:53

OdgovorNapisal/-a Axa » 22 dec 2006, 22:08

Ob silnih naporih s "krmljenjem" tehtam 60 kg pri višini 176 cm.
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

OdgovorNapisal/-a dalila » 27 dec 2006, 08:12

Vidim, da nisem edina suhica med nami, res pa je, da nisem bila nikoli debela. Sedaj tudi rekreativno tečem (tudi do 21 km sem že prišla) in predvidevam, da tudi to rahlo vpliva na kilažo, ne glede na to, da včasih pojem tudi do 5 kg sladkarij na mesec. Zanima me ali se udeležujete kakšnih tekov, pa bi se morda lahko kje (kdaj) dobili na pijači. Letos sem prvič sodelovala na 11. ljubljansekm maratonu (10,5 km) in moram reči, da sem se počutila fantastično, tako, da če bom zdrava (predpogoj je seveda, da na tisti dan nimam menstr., glavobola, se nasplošno dobro počutim, itd.) se bom udeležila vsakega maratona ali kakršnekoli teklaške prireditve.
Lepo pozdravljeni, Dalila.
dalila
 
Prispevkov: 7
Pridružen: 07 jun 2006, 08:37

OdgovorNapisal/-a Axa » 28 dec 2006, 00:46

@Dalila: Jaz sicer tečem, 5- do 6-krat na teden, vendar s postanki, ne lovim ne hitrosti ne kilometrov, tek pa sem si izbrala zato, ker je individualen šport (čeprav opažam, da se tudi to spreminja). Skratka, vztrajam pri samotnem teku, zato sem ga tudi izbrala in ne košarke, ki bi mi bila morda celo v večje veselje - če bi jo lahko igrala sama. :wink: Torej se na tekih ne bova srečali ...

Pri meni tek ne vpliva na kilažo. Tudi če ne tečem (npr. na daljšem dopustu, ko nikoli ne tečem), teža ostane v istem okviru.

Kljub bolj kilavi kilaži pa nisem videti ravno anoreksična, tudi po naravi smo vsi v družini vitki, zato zdaj niti nisem veliko drugačna, kot bi bila sicer. V resnici sem izgubila morda štiri kilograme, ampak ker sem bila že prej na vitki strani, s tem slabim apetitom in hranjenjem na silo hitreje padem pod svojo "osebno mejo".
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

OdgovorNapisal/-a Mimi » 07 feb 2007, 23:46

AXA!
Zopet vprašanje za vas:moja hči je zelo shujšala, odkar jemlje Topamax inTegretol.Nevro jo je na to opozoril(reku naj več je ) Je čisto brez apetita, zdaj pa sploh,ko je dobila še virozo.NE JE NIČ.Mene zanima ,če se to hujšanje kdaj neha,da je prehodnega značaja, ali postaneš čisto anoreksičen,tako kot piše za kontraindikacije.
Ima še kdo kakšno izkušnjo!
Lep pozdrav. :( :( :( :(
Mimi
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 18 jan 2007, 18:13
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Axa » 08 feb 2007, 03:59

Opravičujem se za pozen odgovor ...

Nisem hujšala kar v nedogled - se je ustavilo nekoliko pod težo, ki je še primerna zame osebno, vendar moram ves čas misliti na to, da bi bilo "dobro kaj pojesti".

Pomagam si z nevidnimi kalorijami: na solato zlijem nekaj več olivnega olja, tudi "tekoče" kalorije gredo vame lažje od suhe hrane (kruh mi res ne gre).

(Tako npr. zmiksam jogurt, banane, limonin sok, mandlje in lešnike, pa malo vaniljevega sladkorja ali meda. Tega lahko spijem kar veliko, ker je okusno in lepo steče po grlu. Stalnica v našem hladilniku.)

Tudi testenine & rižote mi kar gredo, zato poskrbim, da je moj del omake bolj kaloričen kot možev.

Najbolj mi pa vzbudi tek to, da skuha nekdo drug, da lepo zadiši iz kuhinje, in da ne jem sama ;-) (Hvala možu, se zelo trudi v tej smeri).

Da bi pa zjutraj sama od sebe kaj spravila vase - ne gre in ne gre, kvečjemu banane. Nasploh mi banane rešujejo življenje: imajo še kar nekaj kalorij, okusne so, niso "suhe", zato jih jem v velikih količinah.
Zadnjič spremenil Axa, dne 08 feb 2007, 18:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

OdgovorNapisal/-a Mimi » 08 feb 2007, 10:58

Hvala za odgovorAXA!

Ko sem malo bolj podrobno prebrala tele vaše prispevke,sem opazila,da ste vse suhice.Torej ni bojazni ,da bo "shirala".
Lep pozdrav
Mimi
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 18 jan 2007, 18:13
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a Axa » 08 feb 2007, 18:03

No, mene že prej ni bilo kaj prida več kot zdaj ... Niti zdaj nisem izstopajoče suha, še koščena ne - večina frendic celo pravi, da bi ubijale za mojo težo ;-) Na zunaj torej nič tragičnega, prepričana pa sem, da bi bilo splošno počutje s tremi, štirimi kilcami več boljše. Vsak človek ima svojo "osebno idealno" kilažo, pri kateri se najbolje počuti, ne glede na to, ali je v resnici "idealna".

Težave je v tem, da prehranjevanje v veliki meri ni več užitek & potreba, ampak prej nujno, največkrat ne prav prijetno opravilo. To je treba upoštevati.

Hči najbrž ne bo shirala, mora ji pa biti jasno, da ne sme čisto popustiti svoji neješčnosti. V nasprotnem primeru najbrž res obstaja nevarnost anoreksičnosti. To je odraslemu jasno, otroku ne vselej ... Tudi je ne silite s pretirano mastnimi in sladkimi jedmi - navsezadnje bi ji to povzročilo enako škodo kot hujšanje, ne? Naj je vse po vrsti (razen če se ji kaj res upira, kot npr. meni kruh in druga "suha" hrana). Pa saj veste, kaj ji malce bolj tekne, pa naj tega poje malo več, če lahko - bolje vsaj to kot nič.
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

OdgovorNapisal/-a neja » 12 feb 2007, 15:07

Pozdravljeni!

Moji hčeri so predpisali jemanje b vitaminov- b complex. Po teh vitaminih je apetit dejansko večji, pa tudi drugi učinki teh vitaminov so ugodni.

Lep dan Neja
neja
 
Prispevkov: 32
Pridružen: 24 nov 2005, 09:26
Kraj: Brežice

OdgovorNapisal/-a Axa » 12 feb 2007, 20:01

Tudi jaz jemljem B-kompleks ... Učinek? Kaj pa vem - lase imam pa res zdrave, to je treba priznat. :wink:
Axa
 
Prispevkov: 240
Pridružen: 04 nov 2005, 03:52

Naslednja

Vrni se na Diskusija o Epilepsiji

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov

cron